Home

Fylte egg med chili

To typer djevelegg med sennep og chili Egg er en fast del av frokostbordet, så vi gir deg derfor to lekre varianter av fylte egg. Vel bekomme! 5. april 2017 av Anne Larsen og Elisabeth Bøjlund To typer djevelegg - med sennep og chili. 4 personer. 4 egg 4 ss majones 4 ss. Djevelegg fylte egg med chili majones tapas fingermat; Djevelegg fylte egg med chili majones tapas fingermat. Posted on feb 7th, 2018. by Ida Marie Aamot Storbakken. Kategorier: (Visited 172 times, 1 visits today) Ida Marie Aamot Storbakken. Jeg har fagbrev som kokk og jobber som sosionom i Haugesund kommune

Fylte egg til frokostbordet Iform

Kok eggene i 8-10 minutter. Avkjøl helt i rennende kaldt vann ; Del eggene i to og ta ut plommene. Mos dem dem sammen med kremosten. Tilsett hakkede urter og smak til med salt og pepper. Bruk skje eller sprøytepose og fyll eggekremen tilbake i eggehalvene. Pynt eggene med friske urter og litt chili. Legg eggene på en seng av spirer og server Fylte egg (Djevelegg) Oprift (12 stk.) Djevelegg kaller amerikanerne det når de blander eggeplommen med bl.a. wasabi og fyller den tilbake i eggehvitene. Vi foretrekker å blande plommene med majones, og servere de fylte eggene som en del av en påskefrokost. Oprift fylte egg (Djevelegg) 6 egg 1/2 dl majones Kruspersille til pyn Server fylte egg som små appetittvekkere eller la dem være en del av tapasbordet. Vurdering (stemme) / 5. Trykk på stjernene for å gi din vurdering. OK Del eggene i to på langs. Ta ut plommene og bland dem med ingrediensene til fyllet. Smak til med krydder. Sett blandingen kaldt til det skal fylles tilbake i eggene. Pynt med oliven.

Djevelegg fylte egg med chili majones tapas fingermat