Home

Lønn helsefagarbeider 2021

Helsefagarbeider utdanning

Det er umulig å leve av en lønn på 19,84 prosent

Lønn når man jobber selvstendig som helsefagarbeider. 22.11.2019 2019 Arbeid / jobb; Hvilke jobber kan man få som helsefagarbeider? 19.01.2017 2017 Arbeid / jobb; Hvilke arbeidsoppgaver har du som helsefagarbeider og jobber med barn? 24.09.2019 2019 Arbeid / jobb; Jeg er utdannet helsefagarbeider. Kan jeg få samme lønn som portør? 28.09. Lønn som helsefagarbeider 09.02.2017 2017 Arbeid / jobb; Går helse og oppvekst. Kan jeg gå vg2 studiespesialisering til neste år? 24.10.2019 2019 Videregående skole; Lønn når man jobber selvstendig som helsefagarbeider. 22.11.2019 2019 Arbeid / jobb; Helsefagarbeider 22.02.2017 2017 Utdannin Ifølge SSB var gjennomsnittslønnen til en sykepleier 537 360 kroner, mens tilsvarende lønn for en helsefagarbeider var 465 720 kroner. Tjente mindre enn hjelpepleierkollegaen Da Lene Therese Mevik i Askøy kommune begynte som nyutdannet sykepleier i 2014, i et privat bemanningsbyrå, var lønnen hennes lavere enn lønnen til hjelpepleieren hun gikk sammen med på natt Se på første lenken her, punkt 4.1 for å finne minstelønn i kommunen (kan være høyere selv om min legger seg på minimum - for de fleste). 0 Del dette innlegge